Informacje o Instytucie
Witamy w VIVADE!

Instytut Badań i Analiz VIVADE jest regionalnym ośrodkiem badawczym, stworzonym w 2009 r. z myślą o potrzebach przedsiębiorstw. Nasz instytut tworzyliśmy w przekonaniu, iż wyniki badań marketingowych i analiz statystycznych mają realny wpływ na rozwój i funkcjonowanie firm.

Misją IBiA VIVADE jest wspieranie przedsiębiorstw w osiąganiu przewagi rynkowej poprzez realizację badań i analiz oraz asystę wdrożeniową.

Chcemy więc przekonać Państwa, że diagnoza, rzetelnie realizowane badania, przejrzysty raport badawczy i wreszcie asysta wdrożeniowa mogą okazać się receptą na sukces. Zapewniamy, że praktyczny charakter naszych badań oraz doradztwo w oparciu o otrzymane dane pozwolą Państwu zobaczyć swoją firmę w wielu różnych perspektywach.

Zapraszamy do współpracy z nami!

 
Katarzyna Dębkowska
  • doktor nauk ekonomicznych, absolwentka matematyki Uniwersytetu Warszawskiego - filii w Białymstoku
  • adiunkt w Katedrze Informatyki Gospodarczej i Logistyki Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej
  • wykładowca studiów podyplomowych
  • prowadzi działalność badawczą dotycząca zastosowań metod wielowymiarowej analizy statystycznej
  • współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie badań i analiz przy wykorzystaniu narzędzi metod ilościowych
  • ekspert w projektach badawczych
 
Urszula Widelska
  • doktor nauk ekonomicznych; absolwentka Wydziału Ekonomicznego UW - filii w Białymstoku
  • od 1995 roku pracownik naukowy Katedry Marketingu WSFiZ w Białymstoku
  • wykładowca studiów podyplomowych
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów marketingowych dla przedsiębiorców
  • autorka wielu publikacji z zakresu marketingu
  • wieloletnie doświadczenie praktyczne na stanowisku specjalisty do spraw marketingu w przedsiębiorstwie
 
Adam Walicki
  • długoletni doradca marketingowy i trener  absolwent Wydziału Adminstracyjno - Ekonomicznego Uniwersytetu Warszawskiego – filii w Białymstoku
  • ukończył liczne szkolenia trenerskie i marketingowe
  • realizator ponad 100 szkoleń marketingowych w tym wielu programów dla przedstawicieli samorządów
  • wykładowca Centrum Kształcenia Podyplomowego WSFiZ oraz studiów MBA
  • uczestnik wielu programów badawczych dot. rozwoju północno - wschodniej Polski